-->

Sider

tirsdag 22. desember 2009

Siste innspurt

Nå er det siste innspurt på jobb før jeg tar juleferie frem til mandagen.
Valgte å jobbe overtid i dag slik at jeg kan ha fri hele dagen i morgen. :)
Jeg er nesten helt klar med alle julegavene også, og det er slettes ikke ille.
(Skulle vel egentlig bare mangle da, siden jeg startet i september. )
Det eneste som gjenstår er å lage et gavekort til mamma og pappa.
De får gavekort på arbeidstimer i spisestuen og på kjøkkenet (de er midt i oppussing av hele 1 etage så jeg vet de vil sette pris på et gavekort på hjelp til det) samt et gavekort til Big Horn siden de så og si ALDRI går ut og spiser bare de to.
Sist de gjorde det var på 25 års bryllupsdagen sin og det var nok bare fordi de var lei av at jeg og søstrene mine maste om at de måtte gjøre noe på dagen.

Jeg har bare et par gaver igjen å pakke inn i kveld. Og litt klær som må vaskes, et bad som må vaskes, skifting av sengetøy, pakking av klær til hele juleferien, pakke ned gavene som skal være med til det blide sørland, kjøpe strømpebukse, stryke kjole og velge sko til julekjolen. (Kjenner jeg meg selv rett ender jeg vel opp med å ta med meg 5 par pensko og ta valget 5 minutter før vi setter oss til bords på julaften.)

Hmmm... Det ble vist endel jeg må gjøre i kveld og i natt alikevel det.
Bra jeg skal kjøre nedover med reserve mammaen min. Tror jammen "lillebror" skal få lov til å sitte forran så jeg kan ligge i baksetet og sove hele turen!
Nei, nå får jeg vel jobbe et par timer til før jeg reiser hjem for å gjøre alle pliktene mine.
Gleder meg mest til å fortsette med å pakke inn gaver!



Tøfflene pappa får i tillegg til gavekortene ble pent pakket inn i går.
Ikke så veldig juleinspirert innpakning, men med nyinnkjøpt dekorbånd i sølv og svart med perler måtte det bare bli slik.
Jeg klarte ikke å vente med å ta det i bruk. ;)


Er dere klare med alle juleforberedelsene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar