-->

Sider

mandag 14. desember 2009

Endelig....

Har jeg kommet i gang med å pakke inn julegavene.
I år går jeg for firkantede gaver til de fleste, selv om det betyr
at jeg må ofre et par sko esker og diverse for å få det til.
I dag har jeg pakket inn en av julegavene til min kjære og der måtte jeg ty til en
liten pappeske og en pose med steiner for å få endret både vekt og størrelse sånn
at han ikke gjetter hva det er før han åpner.
Han får trøste seg med at jeg ikke har lurt ham med for å kjøpe sin egen gave i år.
Fantastisk hvor lett jeg har klart å lure ham tidligere. I fjor var han så misunnelig på vitrineskapet vi kjøpte til søsteren min, for han ville jo ha slik selv! Gjett om han ble overrasket på julaften da det gikk opp for ham at jeg hadde lurt ham!

Bildet er tatt med mobilen, derav kvaliteten.
Jeg har valgt rødt og sølv på gavene i år igjen, for jeg hadde så veldig mye liggende fra i fjor.
Merkelappene er egentlig juletrepynt. Men hvem sier at man bare kan henge de på treet??

2 kommentarer:

  1. Takk, takk. :)
    Å pakke inn gavene er den koseligste delen synes jeg. ;)

    SvarSlett