-->

Sider

fredag 18. juni 2010

Jeg har ingenting å ha på meg!!!

Og denne gangen er det nesten helt sant også.
Nå som flyttingen er i full gang har jeg selvsagt pakket ned en hel del.
Forrige flyttelass som ble kjørt nedover innehold to kofferter, 3 bager og 6 plastkasser med klær.

Dersom man ser bort fra den liiiille detaljen om at jeg fortsatt har overfylte skap så har jeg vel en god unnskyldning til å kjøpe noe nytt nå? ;)

Jeg må innrømme at jeg virkelig hater å pakke.
Jeg har mer eller mindre bodd i kofferter de siste årene og aldri rukket å pakke ut før jeg må pakke ned på nytt, så jeg burde være godt vant til dette med pakking.
Jeg gleder meg sånn til jeg er ferdig med dette!
Selv om det er litt vemodig å skulle flytte til en annen kant av landet.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar