-->

Sider

torsdag 2. februar 2012

Hverdagskaos

Jeg føler at jeg omgir meg med komplett kaos om dagen.
Her lovet jeg dyrt og hellig at jeg skulle bli flinkere til å oppdatere her, og hva skjer?
Jo, jeg starter i ny jobb 5 dager før julaften.
*Klønete*
Jeg kjenner at tiden ikke strekker helt til, mye å sette seg inn i på jobb, mye som skal ordnes til bryllup pluss at jeg har startet på et annet, foreløpig hemmelig. prosjekt som fra romjulen til nå har tatt mye av tiden min.
Prøve å presse inn 3-4 timer trening pr uke, se litt til familien, ikke miste helt kontakten med venner, og samtidig skal jeg rekke å sove litt i blant.
Jeg har masse bilder liggene som er tatt med tanke på bloggen (her snakker vi helt fra juni med bilder altå) men de får komme litt etter litt.
I allefall de av dem som fortsatt kan være reelle. Ha ha..
Jeg skal gjøre mitt ytterste (men jeg lover ikke pr i dag) for å bli så flink tsom mulig til å oppdatere.
Det er mitt februarforsett!!!

1 kommentar:

  1. Om det er noen trøst, så kjenner meg igjen mtp lite tid;) Og jeg har ikke barn engang! Viktig å gjøre ting man trives med også!

    SvarSlett