-->

Sider

tirsdag 21. desember 2010

Rundt og rundt og et juletre


Bildet har ingenting med innlegget å gjøre, mer med min jakt på julestemning å gjøre.

Ja, det er det som skjer i mitt liv om dagen.
Tiden går så alt, alt for fort.
Nå har jeg faktisk bodd her i sør i over 4 måneder alt!

Den siste tiden har det vært svært, svært dårlig med blogging.
Jeg har hatt tankene og alt et helt annet sted og gått mange runder med meg selv
når det gjelder det meste her i livet.
Jobben krever veldig mye, og det går til tider (ok, veldig ofte) utover alt annet.
Det har vært både nedturer og oppturer på mange plan de siste månedene, men nå ser jeg
endelig lyset i enden av tunnelen og kan puste igjen. Jeg lover, ja, jeg vet jeg har sagt dette før, at jeg veldig snart skal komme sterkere tilbake her.

1 kommentar:

  1. Juleklem til deg! Håper alt tar seg opp i løpet av juleferien.

    SvarSlett